top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

מבער לבישול ואפייה


מבער בישול איכותי וקומפקטי שיעזור לכם בהכנת אחד הקינוחים המדוברים בעולם קרם ברולה ועוד מגוון רחב של קינוחים. המבער ידוע גם כמוצר מושלם להשחמת בשר. מתאים גם להכנת מאפה "מרנג", התכת גבינות ולהשחמת מגוון של תבשילים. שימושי גם לקילוף פלפלים והשחמת חצילים.

מבער בישול הינו כלי עזר אשר מסוגל להפיק להבת גז ממוקדת וחזקה יותר מזו של מצית ובכך היא יכולה להביא את המשטח הרצוי לטמפרטורה גבוהה במיוחד תוך שניות ספורות ובכך ליצור שכבה עליונה מותכת בדיוק כפי הנעשה בהכנת קרם ברולה מבלי לפגוע בחלק הפנימי של הקינוח אלה רק בשכבתו העליונה.

תפעול המבער הינו פשוט וקל ודומה מאוד לתפעול מצית גז פשוטה. את המבער ניתן למלא בכל נוזל סטנדרטי למציתים. לאחר המילוי, אופן השימוש נעשה ע"י החזקת המבער בכף היד ובלחיצה על הדק ההפעלה. רצוי לקנות מבער שההדק מגובה בנצרת בטיחות לפני כל הפעלה, כיוון קל ונוח לעוצמת להבה לשם הקטנת או הגדלת הלהבה לדרגה הרצויה ובהתאם לאופי ההכנה, ברנר אשר ניתן למילוי עם גז מצתים, ואין צורך לחפש אחרי מילוי גז מסובך ושיהיה בעל בסיס רחב להצבה על משטח העבודה.

אם אתם לוקחים ברצינות את אומנות המטבח, וחובבי הבישול והאפייה, זהו כלי עבודה אמיתי, הפריט שייתן את הטאץ' הסופי והמושלם ליצירות שלכם.

חשוב להבהיר שהברנר לקרם ברולה אינו צעצוע ולא מצית לסיגריות ויש להרחיק אותו מילדים ולהשתמש בו בתבונה.

ניתר לקנות בחנויות לכלי בית או חנויות שמתמחות בבישול ואפייה.

באתרים


כול המבערים במקום אחד כאן


קניה מהנה!

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page