top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

מסעדת בראסרי

המסעדה כרגע פתוחה רק למשלוחים

מסעדת בראסרי, שהוקמה בשנת 2002, היא מוסד תל אביבי נוסף מבית R2M בבעלותם של רותי ומתי ברודו, מחלוצי הקולינריה, ומי שהביאו לתל אביב גם את הקופי בר, הוטל מונטיפיורי, בייקרי, רוטשילד 12 ודליקטסן - המעדנייה ברחוב יהודה הלוי.

המסעדה פתוחה בימי חמישי ושישי 24 שעות, מיום שבת עד יום רביעי המסעדה פתוחה מ 7:30 בבוקר עד 01:00 בלילה, ארוחת הבוקר מוגשת משעה 7:30 עד השעה 12:00, צהריים וערב מיום ראשון עד חמישי משעה 12:00 עד שעה 01:00 בלילה, תפריט הלילה משעה 01:00 עד השעה 07:00 בבוקר בימי חמישי ושישי, ברנץ' מוגש בימי שישי משעה 07:00 בבוקר עד 17:00 וביום שבת משעה 07:00 בבוקר עד שעה 13:00.

ארוחת ילדים ראשון – חמישי | 00:12 ‐ 00:20 | Thursday – Sunday, שישי – שבת | 00:13 ‐ 00:20 | Saturday – Friday.

כמצופה מאופיו של המקום, יש בו תפריטי יין ואלכוהול עשירים, ובר רחב ידיים.

משלוחים או לקחת הביתה • מינימום הזמנה 69 ש״ח•

המסעדה מציעה תפריט צרפתי קלאסי שבנוי בהתאם, כך שלכל חלק ביממה יהיה את האוכל המתאים לו ולפי המוצרים שקיימים בשוק.

לפי המייסדים, המסעדה היא "גרסה לפריז כפי שהיא נראית מניו יורק". המסעדה נחשבת מעוז לידוענים שמבלים בה, היא מגישה מנות צרפתיות והתפריט כתוב בעברית ובצרפתית. לפני הפתיחה נסע צוות המסעדה ללימוד בסבב מסעדות בראסרי בפריז. "בראסרי" היא חיקוי של מסעדת "בלתזר" מניו יורק.

ה"בראסרי" מעוצב בצורה פשוטה אך יוקרתיות ובאותה עת האווירה מזמינה ולא ממש רשמית. התקרה הגבוהה והמלצרים/יות הרבים שיוצאים ללא הרף מהמטבח עמוסים בצלחות וסירי נחושת התורמים להרגשת הנינוחות.

מעבר להשקעה בכל מנה ומנה, אחד הדברים שמאפיינים את הבראסרי הוא ההגשה הייחודית שבאה לידי ביטוי גם בצ'יפס - בתוך קונוס נייר עיתון מוגשים טוגנים טעימים בצבע חום משגע, דקים וקצרים.

עסקיות הצהריים כוללת במחיר המנה העיקרית, לימונדה או סודה ומנה ראשונה והן משתלמות במיוחד.

המנות הראשונות קרות ונחמדות. ההמבורגר במנה העיקרית מעולה.

הצ'יפס בתוך קונוס נייר עיתון

קדרת המולים שמוגשת בסיר נחושת מכילה כמות מאוד נדיבה של מולים טריים ובשרניים שבושלו בציר של שמנת, יין, זעפרן ועשבי תיבול ומעליהם נחו רצועות של כרישה, בצל וגזר

האוכל מצוין, טעים ועדין, כל המנות מעולות, רמות מחירים הגיוניות, אולי מעט יקרות, אך בהחלט הולמות את סוגי המנות, השירות מקצועי, אדיב, קשוב ונעים, וכך גם האווירה, רגועה ונעימה, טיפה צפוף, השולחנות קרובים, צפוף גם על השולחן, גם למלצרים קשה להתקרב ולתת שירות, כל מנה מוקפדת ונפלאה, והתפריט מגוון.

האקוסטיקה במסעדה אינה טובה למרות שרעש וההמולה זה בדיוק הדבר המאפיין של בראסרי צרפתי. מי שרוצה לדבר בזמן הארוחה בשקט ובפרטיות, זה לא כל כך המקום המתאים. אבל מי שמחפש אוכל מצוין ופחות מפריע לו הרעש, זה בהחלט המקום, שמקבלים תמורה לכסף.

כתובת: שלמה אבן גבירול 70, תל אביב יפו

גלריית תמונות כאן

אתר הבית כאן

בתאבון!

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page