top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

אתר לקניית שמלות ערב In Style New York


In Style New York אתר קניות יוקרתי לבגדי ערב

האתר בארצות הברית ובאירופה והמשווק המורשה עבור כל המעצבים והיצרנים שלהם. האתר כולל שלושה מותגים

ניתן למצוא את הקולקציה בחנויות הטובות ביותר בארצות הברית, באירופה ובעולם. כל השמלות הם יצירות מקוריות, שנתפרו בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות. הדגש של החברה, הם העיצובים המיוחדים מאוד, לנשים בכל הגילים.

האתר In Style New York מציע אופנת מעצבים, שמלות קוקטייל לנשים, שמלות ערב, שמלות ערב לאירועים מיוחדים, לצרכנים וקמעונאים ברחבי העולם. מידי יום מתווספים לאתר פריטים חדשים במחירים קמעונאיים.


באתר In Style New York תגלו אפשרויות רבות, שיתאימו לארון הבגדים, בגדים מבדים יוקרתיים ועיצובים ייחודיים אחרים. האתר מציע אופנת נשים, ללקוחות שיש להן אהבה לאופנה, סגנון ורוצות את הטוב ביותר. תוכלו לרכוש באתר עיצובי שמלות הקוקטייל ושמלות המסיבה העכשוויים ביותר לאירוע הבא שלכם, שמלות מעודכנות ועשויות להפליא לכל אירוע בערב או אירוע רשמי אחר.

היצרנים ב In Style New York מוכרים בדרך כלל לבתי הכולבו הגדולים ולבוטיקים מיוחדים ברחבי העולם ויש להם גם אתר משלהם. באתר זה תמצאו פריטים ב 60% פחות ממחירי השוק. In Style New York מעביר את החיסכון ישירות ללקוח, ומספק רמה גבוהה של שירות לקוחות.

דברים שאתם צריכים לדעת:

האתר עולה באיטיות, צריך הרבה סבלנות, אבל שווה לחכות, לא תמיד יש מחיר, כך שצריך ללחוץ PRICE: CLICK HERE TO RECEIVE PRICING ולמלא פרטים עם מספר הדגם המבוקש והם חוזרים למייל שלכם.

בשל אופי המוצרים רצוי ליצור איתם קשר טלפוני ולשאול את כל השאלות הרלוונטיות.


שילוח בינלאומי:

הזמנות בינלאומיות נשלחות באמצעות DHL, UPS או דואר עדיפות USPS. המחיר משתנה בהתאם. דמי משלוח בינלאומיים נעים בין 35 - 65 $ בהתאם למיקום.


החזרות:

כל בקשה להחזרה צריכה להיות תוך 2 ימים מיום קבלת ההזמנה. כל בקשה אחרי 3 ימים מיום קבלת ההזמנה לא תחשב. הבקשה צרכיה להיות בדוא"ל help@instylenewyork.com

במקום אחר באתר נכתב שבשל האופי של המוצרים הם לא מסוגלים לקבל החזרים עבור פריטים שאינם פגומים, פריטים שחוקים, או שהתגים הוסרו. "כל המוצרים נבדקים ביסודיות על ידי מחלקת המשלוחים שלנו כדי להבטיח שאתם מקבלים בגדים במצב מושלם. החלפה מתבצעת רק לאותו סגנון, הצבע וגודל. אנו מבינים כי שמלת ערב היא רכישה משמעותית ואנחנו כאן כדי לענות על כל שאלה שיש לכם לפני שאתם מחליטים לבצע את ההזמנה. באפשרותך לפנות אלינו באמצעות דואר אלקטרוני או להתקשר אלינו ל 840-0846(212) יום שני עד יום חמישי משעה 9:00-22:00 יום שישי משעה 9:00 עד שעה 20:00 יום שבת 11:00-17:00 לפי שעון ניו יורק".


שמלות ערב כאן

Basix Black Label כאן

Junnie Leigh כאן

Basix Prom כאן

האתר הזה כנראה רק לסיטונאים כאן



אתר לקניית שמלות ערב In Style New York

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page