top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

לוח עד - מתנה מושלמת כדי לחגוג את יום ההולדת של חברים, משפחה או כל אירוע חשוב אחר


Bliss Collections Perpetual Calendar, Important Dates to Remember, Gold Sprial Monthly and Daily Wall Hanging Organizer for Important Dates, Birthdays, Anniversaries and Special Days


לוח עד - לרשום ואין צורך לזכור תאריכים חשובים כמו ימי הולדת, ימי נישואין ועוד...

כולנו אוהבים לחגוג לחברים ולהאנשים האהובים עלינו את היום המיוחד שלהם, אבל לפעמים אנחנו שוכחים מתי היום המיוחד מתרחש. הפתרון, לוח שנה נצחי שעומד על השולחן או תולה על הקיר בחדר העבודה. לוח העד הזה יבטיח שיותר לא תחמיצו את יום ההולדת של החמות, את יום הנישואים של ההורים, סבכם וסבתכם וכל תאריך חשוב אחר.

העיצוב הייחודי מותאם לכל שנה ולוח העד, כשמו כן הוא, מאריך ימים ובכך פוטר אתכם מהמטלה של העתקת תאריכים חשובים מהיומן של השנה החולפת לזה של השנה החדשה.

מה שעושים, כותבים את האירוע לתאריך הנכון בלוח השנה ובכל שנה, שמעיפים מבט לחודש זה, ניתן לראות את כל אנשים האהובים שאיתם רוצים לחגוג את היום המיוחד.

Anniversaries Wall Monthly & Daily -12 Months - Wedding Guest Book -Dates to Remember Book- Journal for Important & Special Days

לדוגמא, אם אתם קונים לוח עד לסבתא אהובה, אתם יכולים לכתוב את ימי ההולדת של כל נכדים הנהדרים שלה לפני שנותנים לה את המתנה. יש אתרים שניתן להזמין לוח עד המשלב תמונות של יקירנו עם ציון ימי הולדתם, ימי נישואין, וכו'. נכון שהיום עם כל הטכנולוגיה אנו מקבלים מסרונים על כל דבר שאנחנו רוצים לזכור, אבל העיצוב הייחודי של לוח עד יכול לשמש למתנה המושלמת, מזכרת נפלאה והמרגשת למשפחה, חברים בעבודה ולמי שאוהבים באמת.

ניתן להשיג בחנויות הספרים השונות כמו סטימצקי

ובאתרים: Amazon כאן כאן כאן



 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page