top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

מכסה ומכסה רשת מעוצב לפתח המים של הביוב בחדרי אמבטיה, שירותים, וחדרי שירות


אנשים רבים בעיצוב חדר האמבטיה ובבחירת הריצוף הטוב ביותר ולבסוף מתלבטים בן מכסה לבן, בז' או כסוף. עכשיו גם באמבטיה ניתן להוסיף מכסה לפתח המים של הביוב עם נגיעה עיצובית שתשדרג את מראה הרצפה ותאפשר ליהנות ממראה מושלם של חדר האמבט בהשקעה מינימאלית. "מיכסה" מבית "בריזה" מעוצב ומיוצר בישראל, עשוי מפלסטיק איכותי ובגודל סטנדרטי המתאים למרבית הפתחים. המכסה מודפס בצבעים מיוחדים העמידים בפני כל חומרי הניקוי לרבות אקונומיקה. ניתן להשיג את המכסה בעיצובים בסגנונות שונים, כך שתוכלו לבחור מה מתאים לעיצוב אצלכם בבית. מידות המיכסה: חיצוני: 12.8 ס"מ, פנימי: 9.6 ס"מ.

ניתן גם להשיג גם מכסה רשת מבית "טיבה דיזיין" עם חריצים למים שהוא פיתרון מעוצב לכיסוי חורי הניקוז במקלחונים, במרפסת השמש ובכל מקום בו ממוקם פתח ניקוז ליציאת מים. מכסה רשת מחליף בקלות ובלי מאמץ את המסננת המחוררת, המכסה את פתחי הניקוז במקלחונים או במרפסות השמש בבתים ובכך להעניק למקום בו ממוקם פתח הניקוז טוויסט מעוצב ועדכני.

"מכסה רשת" גם הוא מיוצר מפלסטיק איכותי בגודל אחיד וסטנדרטי, מודפס בטכנולוגיה חדשנית וייחודית המקנה לו עמידות בפני מים, סבון וחומרי ניקוי.

מיכסה רשת אינו מתאים לפתחי בקרה עם מסגרת ופתח מתברג.

ההחלפה פשוטה ומהירה והמכסה מקסים ומשפר את מראה האמבטיה.

ניתן לקנות את המוצר בהום סנטר, רשת ENTER, בחנויות המתמחות בעיצוב הבית וחנויות לאביזרי אמבטיה ובאתרים כמו

כיום יש גם אפשרות ליצור את המכסים לקופסאות הביקורת והניקוז במקלחון ובחדר האמבטיה מאריחי הריצוף המקוריים של אותו חדר אמבטיה, זהו פתרון איכותי ואלגנטי השומר על עיצוב חדר האמבטיה.

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page