top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

חליטות של פרות יבשים מתקתקה וריחנית שלא צריך לסנן


חברתי הטובה אורית סיפרה לי שקנתה בגרופון קופון לחוות דרך התבלינים שדות בית לחם הגלילית כדי לקנות תבלינים ובין השאר גם חליטות פרות יבשים שהיא מאוד אוהבת. באחת השבתות ביקרתי בחוות דרך התבלינים וקניתי כמה סוגים של חליטות פרות יבשים בכל מיני טעמים בעיקר חליטות מתוקות.

כאחת שלא שותה הרבה תה, ואוהבת מאוד פרות יבשים, שמחתי להכיר את חליטות הפירות שמכילות קוביות של פירות יבשים מיוחדים. בין הסוגים שקניתי היה, חליטת הדרים, חליטת פירות יער וחליטת אננס תפוז. צריך לשים לב שיש חליטות מפרות יבשים כמו חליטת תפוז אשכולית, שיש להשרות כפית או שתיים מהחליטה בכוס מים רותחים למשך 5 דק', לסנן ולשתות. אני אישית אוהבת רק את אלא, שלא צריך לסנן כי אז יותר קל לאכל את הפרות היבשים שנשארים בתחתית הכוס. המגוון רב והכל הכל נראה טעים ובריא.

אז ככה, לא לפי ההוראות של החנות, אני מוסיפה שתיים שלוש כפיות מהחליטה למים רותחים, מוסיפה מעט סוכר (לא חייבים להמתיק), הכל לפי הטעם ושותה את התה חם כאשר נמצאים בחורף וקר בחוץ. רצוי להשרות לכמה דקות עד כ-10 דקות למי שיש סבלנות. עם סיום שתיית התה או תוך כדי, הכי הכי טעים לאכול את הפירות הרכים. אני שותה את התה במיידי ולא מתאפקת לאכל את הפרות היבשים תוך כדי שתיית התה.

ניתן לשתות את התה חם או קר. כאשר רוצים לשתות קר, מומלץ להוסיף קוביות קרח ולהגיש קר כמשקה מרענן לימי הקיץ החמים.

החליטה מתאימה גם לקינוחים מגוונים, עוגות בחושות ועוד.

ניתן לקנות את החליטות 'ברשת בתי טבע ניצת הדובדבן', 'בתוך הסניף של לגעת באוכל בגראנד קניון בחיפה הוקמו מוקדים של רשת "ניצת הדובדבן " 'דרך חוות התבלינים שדות בית לחם הגלילית', ולפעמים בדוכנים בקניונים.....

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page