top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

על השחקנית Penélope Cruz


קרוז ילידת מדריד הבת הבכורה במשפחה בת שלושה ילדים. נולדה בשנת 1974 למשפחה נוצרית קתולית.

לפני שהתחילה לשחק, Cruz למדה בלט במשך תשע שנים, "כל האצבעות שלי מעוותות", סיפרה Cruz לעיתון טיים בשנת 2000. Cruz אמרה שהמוקד והשליטה העצמית הנדרשים בריקוד עזרו לה להיות

שחקנית. "אם לא הייתה לי המשמעת כל השנים האלה בעולם הריקודים, זה היה הרבה, הרבה יותר קשה",

אמרה פעם.

בגיל 15 זכתה קרוז במדליון הראשון שלה, בהרכב המוזיקה של הלהקה הספרדית/ Spanish pop band Mecano’s music עבור "La Fuerza del Destino".

קרוז הופיעה בשישה סרטים עם הבמאי הספרדי Pedro Almodóvar החל משנת 1997. אבל לפני שCruz הפכה למוזה של הבמאי Almodóvar, סרטו של אלמודובאר Tie Me Up! Tie Me Down! משנת 1990 נתן לקרוז את חיידק המשחק. "מעולם לא הרגשתי כל כך השראה, ו [ידעתי] זה מה שאני רוצה לעשות", אמרה ל CBS בשנת 2010. "באותו שבוע, חיפשתי סוכנת ועשיתי אודישן והיא שלחה אותי הביתה ואמרה, 'את צעירה מדי. תחזרי בשנה הבאה'. אבל חזרתי אחרי שבוע והיא שלחה אותי שוב ואז חזרתי שוב אחרי שבוע ".

penélope cruz-bond girl

בשנת 1997 קיבלה פנלופה תפקיד קטן בסרטו של פדרו אלמודובר "אהבת בשר ודם" שם שיחקה זונה שיולדת את בנה באוטובוס ריק לחלוטין בנסיעת לילה מאוחרת שלו בדרך לבית החולים במדריד. היה זה שיתוף הפעולה הראשון שלהם יחד שהוליד סרטים משותפים רבים.

פנלופה ואלמדובר : GettyImage צילום

התפקיד הראשון של קרוז בסרט אמריקני הגיע בשנת 1998, כשלוהקה למערבון "ארץ קטנה גדולה"/ "The Hi-Lo Country" ומכשול השפה הוכיח שהיה לה קשה מאוד. "הייתי נועלת את עצמי בחדר האמבטיה ובוכה כי לא הבנתי מה קורה על הסט כי לא הבנתי את כל מה שהבמאי אומר או מה שהשחקנים האחרים אומרים", נזכרת Cruz ב 2009. "ואני לא מחמיצה שום דבר". כיום Cruz מדברת ארבע שפות ספרדית, אנגלית, צרפתית ואיטלקית.

בשנת 2011 אמרה Cruz למגזין "ווג" כי המעבר שלה ללוס אנג'לס ב 1994 גרם לה להרגיש מאוד מבודדת, ולכן פיתחה את הרגל של לקיחת חתולים תועים. "הייתי מאוד בודדה", אמרה .Cruz "הייתי מוצאת חתולים ברחוב ולוקחת אותם איתי. גידלתי הרבה חתולים באותה תקופה".

מאז ש Cruz התחילה לככב בסרטיה הראשונים בהוליווד, הוכיחה Cruz מסירות רבה לצדקה ולפילנתרופיה. היא צולמה עם ילדים טיבטיים בנפאל בתחילת שנות ה 2000, כמו גם צולמה עם חברי כנופיה לשעבר שחבריה היו מכורים לסמים ושוקמו בPacific Lodge Boys’ Home ב 2006. Cruz התנדבה באוגנדה ובהודו, שם סייעה לאימא תרזה במרפאת צרעת. הזמן ששהתה שם נתן ל Cruz השראה לתרום את כל משכורתה מהסרט " The Hi-Lo Country " למטרות מיסיונריות. "לבלות שבוע עם אימא תרזה? היה יותר מרגש מלהשתתף בסרט הגדול ביותר, " Cruz פעם אמרה לכתבים. "כשאתה שם, אתה מרגיש יותר מועיל מאשר בכל זמן אחר בחיים שלך".

בשנת 2009, זכתה Cruz באוסקר כשחקנית המשנה הטובה ביותר על תפקידה בסרטו של וודי אלן Vicky Cristina Barcelona, מה שהפך אותה לשחקנית הספרדייה הראשונה אי פעם לזכות בפרס האוסקר. "אני עדיין לא מאמינה שזכיתי באוסקר בשנה שעברה", היא אמרה ל Charlie Rose ב 2010.

vicky cristina barcelona

Javier Bardem Sexiest Moments-Vicky Cristina Barcelona

Scarlett Johansson Chris Messina Premiere

Premiere Of Weinstein Company "Vicky Cristina Barcelona" - Arrivals

"בגלל הצורה שגדלתי, פשוט לחלום על להיות שחקנית ולהתפרנס מזה, נשמע כמו מדע בדיוני בסביבה שלי. אתה יודע, אני באתי ממשפחה שבה היה לנו בדיוק מה שאנחנו צריכים כדי לשרוד. אז כדי לחלום על זה סוג כזה של עבודה היה משוגע". עובדה משעשעת: השחקן הראשון הספרדי לנצח אי פעם בפרס האוסקר עבור שחקן המשנה הטוב ביותר בסרט , 'No Country For Old Men' היה למעשה בעלה של Cruz, Javier Bardem.

הסרט "חיבוקים שבורים", היה שיתוף הפעולה הרביעי של פנלופה קרוז עם הבמאי הספרדי פדרו אלמודובר. השניים עבדו יחד בעבר בסרטים "אהבת בשר ודם", "הכול אודות אימא" סרט שהקנה לה פרסום עולמי ו"לחזור". ב"חיבוקים שבורים", המושפע מהמלודרמות האפלות של שנות ה 40 וה 50, מגלמת קרוז שחקנית שנקרעת בין שני גברים: מאהב עשיר ובמאי סרטים.

'brokwn embraces'

“All About My Mother”

בין השנים 2001-2004 הייתה בזוגיות עם השחקן האמריקאי טום קרוז.

מאז 2007 נמצאת בזוגיות עם השחקן הספרדי חאווייר ברדם. השניים נישאו ב 2010 ובינואר 2011 נולד לזוג בן.

אם מדברים על אופנה וטיפוח לפי Cruz "הדבר הכי חשוב בעיניי הוא הלחות". "בימים שבהם אני לא עובדת, בימים רגילים, אני משתמשת רק במסקרה, סומק ושפתון בצבע בהיר מסדרת L'Absolu Rouge, אני פרקטית לא רק בנוגע לאיפור, אלא גם בכל הקשור לבגדים ולנעליים".

קרוז נחשפה ליופי ולנשיות מגיל צעיר, כשבילתה שעות במספרה של אימה, בעיר קטנה מצפון למדריד.

יחד עם המשחק בסרטים והפרסומות, קרוז פתחה חנות בגדים במדריד, יחד עם אחותה.

המוצרים שקרוז אוהבת

Lancôme Lancome Grandiose Wide-Angle Fan Effect Mascara

"הוא מוצר חובה בכל שגרת איפור. היא כמו השמלה הקטנה השחורה – אבל לעיניים. אני מחפשת נפח ואורך, אוהבת, שהמסקרה עוזרת לשמור על הריסים שלי מסולסלים ומעוגלים. חשוב לי שהיא תהיה נוחה לשימוש, למברשת יש עיצוב מיוחד מאוד המאפשר להגיע לכול ריס וריס אפילו אלה שנמצאים בפינות, שהמשיחה תהיה קלה ושהתוצאות יהיו מהממות".

Lancôme Lancome Grandiose Wide-Angle Fan Effect Mascara

Lancôme Trésor Eau De Parfum Spray

"זה הבושם של החיים שלי - אני משתמשת בו מאז גיל העשרה שלי, זה באמת צירוף מקרים שאני עכשיו הפנים של המוצר הזה"

Lancôme Trésor Eau De Parfum Spray

Kérastase Nutritive Masquintense

"זה מסכת השיער הכי טובה, זה תמיד היה בסלון השיער של אמא שלי, והיא יודעת הרבה על שיער בריא".

Kérastase Nutritive Masquintense

Santa Maria Novella Soap in Rose and Pomegranate

"אני אוהבת את הסבונים האיטלקיים הישנים האלה, כמה מהם מריחים כמו אבקה לתינוקות ומזכירים לי את אלה שסבתא שלי השתמשה בהם תמיד".

עוד מוצרים מהמותג Santa Maria Novella

Santa Maria Novella Soap in Rose and Pomegranate

"מאז ומתמיד הייתה לי חולשה לריח של שפתונים. לשפתונים של לנקום יש ארומה של טלק וממש מתחשק לאכול אותם. כשמורחים אותם מרגישים את ריח הוורד של החברה. הפורמולות אומנם משתנות עם השנים אבל אני אוהבת שהניחוח נשאר זהה. אני, ונשים רבות כמוני, מרגישות שהריח מחזיר אותנו לעבר, למקום נוח מאוד".

אחת מהשחקניות המוצלחות ביותר, פרזנטורית של חברת הקוסמטיקה לנקום, המוזה של הבימאי פדרו אלמודובר ואשת עסקים

מקור

http://www.zimbio.com/pictures/GMKs_xjv_6f/Premiere+Weinstein+Company+Vicky+Cristina/Iv5FtOFuWW_/Scarlett+Johansson

(Aug. 4, 2008 - Source: Kevin Winter/Getty Images North America)

Image Source: Everett Collection Javier Bardem

https://lacouturiernyc.wordpress.com/2009/05/19/vicky-cristina-barcelona/

https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A4%D7%A0%D7%9C%D7%95%D7%A4%D7%94_%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%96

http://www.instyle.com/news/six-beauty-products-pen-lope-cruz-cant-live-without

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page