top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

קרם לחות לגוף שויקטוריה בקהאם משתמשת - Weleda Skin Food


Weleda Skin Food Original Ultra-Rich Body Cream, 1 Fl Oz (Pack of 2)

Weleda Skin Food Original Ultra-Rich Body Cream, 1 Fl Oz (Pack of 2)

בעונת החורף רבים נאלצים להתמודד עם עור יבש וסדוק, עור רגיש, השפתיים יבשות, שהם רק חלק מהסימפטומים שפוגעים במראה החיצוני וגם בתחושה.

ויקטוריה בקהאם היא מקור השראה חשוב עבורנו, ולא, רק אנחנו מדברים על עיני החתול שלה. ויקטוריה בקהאם בנתה אימפריית אופנה, השיקה מוצרי איפור בשיתוף עם חברת אסתי לאודר, ואיכשהו מוצאת את הזמן לגדל ארבעה ילדים.

ויקטוריה בקהאם חשפה את שגרת היופי שלה באתר intothegloss, ומספרת על קרם הלחות לגוף שמחירו רק 19 דולר, שתמיד נמצא אצלה.

הקרם שבקהאם מכנה אותו "סוד הגוף" הוא קרם לחות 'וולדה סקין פוד קרם הזנה', מטפח ומרכך לעור יבש/Weleda Skin Food Cream.


וולדה סקין פוד הוא מוצר טיפוח ידוע המיוצר על ידי Weleda  חברת יופי ובריאות טבעית שבסיסה בשווייץ.

הסקין פוד ידוע בזכות הנוסחה העשירה והמזינה שלו, שנועדה להעניק לחות ולהחיות עור יבש ומחוספס. הנוסחה מורכבת מחומצות שומן חיוניות, ויטמין ,E תערובת ייחודית של פרחי קלנדולה, קמומיל ואמנון ותמר המסייעת בהרגעת העור ובריכוכו. "מה שאני אוהבת בזה שזה לא יקר במיוחד, וניתן למצוא בכל מקום", אמרה ויקטוריה בקהאם. "הנוסחה כל כך סמיכה וחמאתית, וכאשר אני שזופה, אני מערבבת את הקרם עם שמן קוקוס I אותו שמן שמשתמשים לבישול I ומורחת את כול הגוף.

אני מניחה שיש אנשים שאולי לא אוהבים את השמנוניות, אבל זה עוזר לצבע להישאר ומרגיש כמו שעור שלי שתה משקה טוב".


הסקין פוד  צבר פופולריות בזכות הרבגוניות והיעילות שלו במתן מענה לצרכי טיפוח שונים. הוא משמש לעתים קרובות כדי להרטיב ולהרגיע כתמים יבשים על הפנים, הידיים, המרפקים והרגליים. משתמשים רבים מוצאים את זה גם מועיל לריכוך לציפורניים, להרגעת גירוי ולמתן הקלה לשפתיים סדוקות.


וולדה סקין פוד פיתח קהל נאמן בקרב אנשים המחפשים פתרונות טיפוח טבעיים ומומלץ  לעתים קרובות על ידי מומחי יופי ורופאי עור. בנוסף Weleda מדגישה קיימות ומקור אתי בפיתוח המוצר שלה, מה שהופך את  Skin Food  לבחירה עבור אלה שמעדיפים אפשרויות טיפוח ידידותיות לסביבה ואחריות חברתית.

וולדה סקין פוד הוא מוצר טיפוח עור עטור שבחים הידוע בתכונות ההזנה והלחות שלו. הוא זמין בפורמולציות שונות המותאמות לסוגי עור וצרכים ספציפיים.

הקרם מומלץ במיוחד לשימוש יום יומי, במרפקים, ברכיים, בכפות הידיים או הרגליים. הקרם ללא חומרי צבע וריח מלאכותיים, ללא חומרים משמרים ויעזרו לכם לעבור את החורף בשלום.

מוצר זה וכן מרכיביו, לא נוסו על בעלי חיים.

Weleda Skin Food Original Ultra-Rich Body Cream, 1 Fl Oz (Pack of 2)

הוראות שימוש:

יש למרוח את קרם הגוף מדי יום לפי הצורך, עדיף אחרי מקלחת. הקרם שומר על הלחות בעור.

לידיים יבשות במיוחד למרוח את הקרם על הידיים בנדיבות, לכסות עם כפפות כותנה ולהשאיר לכול הלילה.

טיפים האהובים הנוספים משגרת היופי של ויקטוריה בקהאם.


כמה מהמוצרים הפופולריים בסדרת Skin Food:

Weleda Original Skin Food

זוהי הנוסחה האיקונית שהתחילה את הכל. זהו קרם עשיר במיוחד שנועד להעניק לחות עמוקה ולהעניק לחות לעור יבש ומחוספס. זה מועיל במיוחד לאזורים המועדים ליובש כמו מרפקים, ברכיים ועקבים.


Weleda Skin Food Light

גרסה זו של Skin Food מציעה מרקם קליל יותר ועדיין מספקת לחות אינטנסיבית. זה מתאים לשימוש יומיומי ואידיאלי לבעלי סוגי עור רגיל עד יבש המעדיפים תחושה קלילה יותר.


Skin Food Body Butter

חמאת גוף יוקרתית המועשרת בחמאת שיאה וזרעי קקאו, מוצר זה מושלם ללחות מפנקת. הוא עוצב כדי להזין ולרכך את העור, ומותיר אותו בתחושה קטיפתית.


Weleda Skin Food Lip Balm

נוסחה ספציפית עבור העור העדין של השפתיים, השפתון הזה מספק לחות עמוקה והגנה מפני יובש וסדוקים. הוא מכיל תמציות צמחים ושמנים טבעיים להרגעה והלחנת שפתיים.


Weleda Skin Food Lip Balm

Weleda Skin Food Lip Balm



Weleda Skin Food Light Nourishing Cream

זוהי גרסה קלילה יותר ל Skin Food המקורי, המתאימה לשימוש על הפנים וגם על הגוף. הוא מנוסח כדי לספק לחות והזנה אינטנסיבית מבלי להרגיש שמנוני או כבד.


Weleda Skin Food Light Nourishing Cream

Weleda Skin Food Light Nourishing Cream


Weleda Skin Food Body Lotion

תחליב קל זה מושלם לשימוש יומיומי, ומציע לחות והזנה לעור מבלי להשאיר שאריות שומניות. הוא מועשר במרכיבים טבעיים כדי להרגיע ולרכך עור יבש.


Weleda Skin Food Body Lotion

Weleda Skin Food Body Lotion


אלו הן רק כמה דוגמאות של מוצרי Weleda Skin Food הזמינים. כל מוצר בקו מיוצר עם מרכיבים טבעיים ואורגניים, המשקפים את המחויבות של Weleda לספק פתרונות טיפוח איכותיים בהשראת הטבע.


סלבריטאים אחרים כמו ג'וליה רוברטס, אדל וריחאנה אוהבים גם את המוצר הזה, אז אנחנו יודעות שהקרם כנראה משהו מיוחד.

וולדה שואפת לעורר ולהמריץ את טיפוח העור עם מוצרים טבעיים. הפילוסופיה של וולדה היא לראות את היופי בכל מקום. הם לא רק רוצים להכיר ביופי, הם רוצים לראות באופן פעיל את טיפוח היופי עם הנוסחאות שלהם, שעובדות עם הגוף כדי לתקן, לאזן ולשחזר את ההרגשה הטובה.

עם שותפויות סחר הוגן ואחד הגנים הביו-דינמיים הראשונים בעולם, לקצור את המרכיבים בעצמם, הפורמולה של Weleda יעילה, בטוחה וטהורה. המרכיבים רובם גדלים בשדות בגרמניה.


את מוצרי הטיפוח של המותג Weleda ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי מרקחת, בתי טבע ובאתרים של מוצרי פארמה, מוצרי טיפוח והקוסמטיקה.


אתרים בחול:


חורף נעים!

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page