top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

מאחורי הקלעים - DIOR


BEHIND THE SCENES: DIOR BLUE

לרובנו אין מושג כמה עבודה מושקעת מאחורי כול בגד, תיק, התכשיטים המדהימים, מוצרי טיפוח או הנעליים הנראים על השטיח האדום, בתצוגות האופנה של מעצבי העל, בחניות ברחבי העולם ובצילומי אופנה ועוד.

בבתי המלאכה של המותגים הגדולים בעולם כמו"Ralph Lauren" "DIOR", ,"Louis Vuitton",

"Jean paul gaultier", "Yves Saint Laurent" ועוד מעצבים רבים וטובים עובדים על כול פריט ופריט עשרות אנשי מקצוע בתחומם, חלקם בעבודת כפיים, מהמעצב, השרטטים, התדמיתן, הגזרנים, התופרות, החייטים, אנשי מלאכת היד, רוקמות התחרה הקוטור, תופרי המכפלות ועוד.

בדרך כלל המקומות האלה הם מחוץ לתחום, לעיני ציבור, ודווקא במקומות האלה נמצאים הדברים המרהיבים והייחודיים ביותר, מקום שמתמלא במסורת, ידע, בתשוקה ברעיונות וחפצים שמגיעים בחיי היומיום דרך הידיים של האומנים ובעלי מלאכה המיומנים.

כל אומן יכול לעבוד לפעמים על פריט אחד במשך חודשים רבים לפני שהפריט סוף סוף מוכן. עם צוות מסור העובד על פרטי לבוש, אביזרי אופנה, תיקים, הנעלה, האטלייה הוא מעבדה של אומנות תחכום, ויצירתיות שעד היום נשאר בגדר תעלומה.

בדרך כלל בעבר בעלי המלאכה עבדו בחדר האחורי, בחדרים צפופים ללא הפסקה כדי לעמוד בלוחות הזמנים.

מכוון שהעולם הולך יותר ויותר אל המכניזציה, ייצור מסיבי בסין, לא מעט מותגי על הפכו את עבודת היד ליתרון.

כיום מעצבים רבים פותחים את דלתות האטלייה מאחורי הקלעים בעזרת סרטים מעניינים קצרים, שמציגים את כל תהליך העבודה על הקולקציה, כולל האומניות המדהימות שעושות את עבודת התפירה, הרקמה, החריזה וכו.

מאחורי הקלעים של המותג דיור

Emma Watson לבשה שמלת אורגנזה צהובה מהאגדות, שעיצבה Grazia Chiuri לערב קריאה עם New York Film Society at the Lincoln Francesca center ב - 13 במרץ, 2017. השמלה בהשראת השמלה של הסרט היפה והחיה.

עקבו אחרי הסרטון, מרגע הרעיון, הסקיצות עד הייצור, יחד עם הליטושים הסופיים.

קחו הצצה מבית המלאכה של דיור.

Savoir Faire - Emma Watson's Dress

Getty

Emma Watson's Belle in her yellow ballgown

Dior J'adore - The dress

Dior J'adore - "The future is gold" - The new film

השחקנית, הבמאית והמפיקה נטלי פורטמן אומנם נשואה, אבל ויתרה על התואר הגברת של... לכוכבת של הפרסומת לניחוח החדש של דיור, “It’s Miss, Actually.

על אף פי שהבושם היה צריך להיות המוקד, השמלה בעבודת יד על ידי החייטים המוכשרים בסטודיו של המותג דיור גנב את ההצגה. המגזין People Magazine דיווח כי יותר מ - 600 שעות של עבודה נדרשו להכין את השמלה, שמורכבת ממאות פרחי בד זעירים חתוכים וצבועים בעבודת יד בגוונים של ורוד ולבן כדי ליצור אפקט של ombré.

DiorSoReal Sunglasses - Savoir Faire

People Exclusive

People Exclusive

People Exclusive

משקפי השמש DiorSoReal

המותג דיור יצא בשנת 2013 עם אוסף משקפי השמש החדש DiorSoReal. השלמות החלקלקה של משקפי השמש DiorSoReal מוגדרת בסופו של דבר על ידי חדשנות טכנולוגית, התחכום וההתחשבות בכול פרט ופרט.

מדובר בדגם בעל סגנון מובהק מאוד, חדיש ביותר ומודרני. הוא מטאלי, חד, בעל עדשות מראה בורקות, קלים במיוחד ונטולי גשר אף.

משקפי השמש DiorSoReal, שקשה לטעות בהם התאפשרו באמצעות שילוב מדהים של קווי הארכיטקטורה ורוח המותג בהרמוניה מושלמת עם סמל הבית.

MISS DIOR – The new Eau de Parfum

מהבית של שאנל ברחוב Cambon לז'אן פול גוטייה ברחוב Saint Martin ולהיסטוריה של האופנה הצרפתית היה לעתים קרובות קשר הדוק לכתובות פריזאיות. עם תמונות בלעדיות של Guillaume de Laubier וטקסט של Désirée Sadek, הספר Inside Haute Couture: Behind the Scenes at the Paris Ateliers Hardcover – February 9, 2016

מציע סיור פרטי של 10 המקומות החשובים של אופנה צרפתית. מהחדרים המפוארים של קבלת הפנים של ה VIP לחדרים הפרטיים של הסטודיו התפירה, חיי היומיום של הדמויות הנודעות ביותר בהוט קוטור מוצגים לצד בעלי המלאכה המיומנים והיצירות המדהימות שלהם. ספר זה הוא מסע חסר תקדים לתוך עולם סגור לעתים קרובות לציבור, על רקע מורשת ארכיטקטונית יוצאת דופן.

Inside Haute Couture: Behind the Scenes at the Paris Ateliers Hardcover – February 9, 2016

סרטונים נוספים

Exceptional pieces - Dior à Versailles - Salon d’Apollon כאן

J'adore 'Le Parfum' - The Film כאן

Dioressence Pumps - Savoir Faire כאן

Haute Couture Savoir Faire - Flowers כאן

Haute Couture Savoir Faire - Raphia כאן

Dior Tribales - Savoir Faire כאן

Fashion Atelier כאן

אהבתי!

מקור





Disclaimer: all images and information posted on this blog are copyrighted to their respective owners. I do not own any of the images posted unless otherwise stated. If you see your work on my site without proper credit or you would like it removed, please contact me.

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page