top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

'מוזיאון הגדול לבשמים' בפריז


כרגע המוזיאון סגור


מוזיאון הבשמים פתח את שעריו ב December 22nd 2016.

אתר המוזיאון נמצא בניין עם היסטוריה עשירה ומגוונת, ממוקם באחוזה פרטית מהמאה ה - 18 בשטח 1,400 מ"ר ב at 73 rue du Faubourg Saint-Honoré,' , ברובע ה - 8 של פריז, שכונה לסמל של יוקרה ואלגנטיות, ומרכז תיירותי, מסביב גינה פרטית, חצר וחזית משוחזרת יפה.

המוזיאון החדש ביותר של פריז ומהחדשנים מסוגו מכיל הכול אודות הריח! במוזיאון תגלו חלק מסודות הפקתם של הבשמים, תגלו מחדש את הניחוח היום יומי שלכם, את הקשר בין הבשמים למעצבים ותחדשו את חוש הריח שלכם במהלך המסע הזה .

The perfumer's job will hold no secret for you

תחום הבשמים בצרפת ברור מאליו. תעשיית הבשמים הם עמוד התווך בהיסטוריית הבשמים הצרפתית, המורשת הצרפתית, דרך הפקתם, דרך חיים, העניין, הקסם והסקרנות.

פריז היא מקום סימבולי, שבו כל אחד יכול לפגוש את הבושם, לגלות את הפולחן שהיה אוניברסלי וגם אינדיבידואלי, לגלות מי עומד מאחורי הבשמים והכישרון להביע את מה שאנחנו ואת מה שאנחנו שואפים להיות.

'מוזיאון הבושם הגדול' 'The Great Museum of Perfume' בפריז הוקם כדי להעלות את המודעות בקהלים השונים לריחות הבשמים שלעתים יש תחושה, שהתחום הוזנח ובמגביל להמשיך לפתח את היידע בתחום.

בצומת של אמנות ומדע, המוזיאון מציג למבקר את הכוח המדהים של ריח, לחוש העדין הלא ידוע. כולם יקבלו את ההזדמנות כדי ליצור רשימת המועדפים האישיים שלו החושפים את העדפותיו של חוש ריח, תוך העמקת תחושת הגילוי, לחקור בשטחי בושם חדשים ושובבים.

במוזיאון שפע של אירועים, תערוכות, וסדנאות לקהל צעיר. כל הדיסציפלינות מוזמנים לדבר על הניחוח: אמנויות הבמה, אמנות פלסטית, קולנוע, ספרות, גסטרונומיה ...

המוזיאון יעבוד בשיתוף פעולה עם בתי יוקרה לאומנות כדי ליזום פרויקטים, להציג את המיומנויות והיצירתיות שלהם ...

ניסיון זה של הקמת המוזיאון הוא פרי שיתוף פעולה בין מדענים, כימאים, יוצרי בושם, מעצבי בגדים, אמנים ומעצבים, שמתגלה גם כמקור למידה ומחקר וגם מקום שובבני.

שעות פתיחה

המוזיאון פתוח מיום שלישי עד יום ראשון משעה 10:30 עד השעה 19:00, ליל שישי המוזיאון פתוח עד השעה 22:00. כניסה למוזיאון עד שעה לפני הסגירה.

המוזיאון סגור בימי שני ופתוח בימים של החגים בבית הספר (כולל יום שני).

חנות הקונספט פתוחה באותן השעות שהמוזיאון פתוח, ונגישה לקהל ללא כרטיס כניסה למוזיאון.

המוזיאון מציע חדרים פרטיים הכוללים חדר אוכל סלון ומטבח לאירועים, פגישות סודיות, גלריות מעוצבות ומודרניות לאירועים פרטיים, בגדלים מותאמים אישית, מ 2 אנשים עד 350 איש לאירועים כגון ארוחות בוקר, סיורים פרטיים, מסיבות, סדנאות ועוד.

ניתן לשכור את כל המוזיאון לערב מיוחד לכם ולאורחים שלכם או רק את הגן המקסים בחוץ בתוספת אוהל בעיצוב מיוחד לפי בחירתכם.

ברוח של שיתוף, מוזיאון הבושם הנהדר מהקדיש תשומת לב מיוחדת לאנשים עם מוגבלויות, דרך מסע הכרוך במשאבים הולמים לסוג מוגבלותם.

מסע חושי אינטראקטיבי הפרוס על פני 4 קומות, משרטט את הטעם העתיק ליידע, לחקירה עכשווית ומומחיות, תהליך של יצירת ניחוחות והעצמה של הריח

ביקור מהנה!

מקור

http://www.grandmuseeduparfum.fr/

http://www.leparisien.fr/culture-loisirs/un-musee-du-parfum-faubourg-saint-honore-23-08-2016-6061975.php

Disclaimer: all images and information posted on this blog are copyrighted to their respective owners. I do not own any of the images posted unless otherwise stated. If you see your work on my site without proper credit or you would like it removed, please contact me.

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page