top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

יום הנקודה הבינלאומי


יום הנקודה הבינלאומי מתקיים כדי לעודד אנשים מכל הגילאים להירתם ליצירתיות שלהם.

ההשראה מאחורי האירוע הוא ספר הילדים The Dot by Peter H. Reynolds. הספר מספר את סיפורו של מורה, שמאתגר את אחת מתלמידותיו ליטול אומץ ביכולות שלה ומנקודה על דף, הצעירים ממשיכים להטביע את חותמם.


המורה Terry Shay הביא את הספר 'הנקודה' לכיתה שלו בשנת 2000 המאוחרות וזה מה שהביא לחיים את International Dot Day. מאותו אירוע בכיתה הנושא הפך מידי שנה ב 15 לספטמבר לחגיגה ברחבי העולם.

מורים מעודדים באותו יום את התלמידים לעסוק בכתיבה, לצייר, לצבוע, או להשקיע בכל סוג של אחר של יצירתיות ולשתף באתר The Dot Day website וכך לתת השראה לאחרים. האתר לא רק לתלמידים, כל אחד יכול להשתתף ולהציג את כישרונותיו.

לכל מי שמפחד להתבטא - מיילד בכיתת אמנות, למבוגר, שהפחד מונע ממנו להגשים חלום של שנים רבות הספר Peter H. Reynolds' book The Dot הוא שם בשבילנו כדי להזכיר לכולנו "להטביע את חותמך, ולראות לאן זה לוקח אותך. "

הספר יצא במהדורות רבות ותורגם לשפות רבות וגם לשפה העברית. אפשר להגיד שהספר כבר נתן את "חותמו" ברחבי העולם, והפך ללהיט וממשיך לעשות זאת.

קיים גם סרט אנימציה על ידי Scholastic/Weston Woods and FableVision קיים המשך לספר Dot שנקרא Ish והוא גם סרט נפלא.

ספר ילדים מקסים שנותן גם השראה למבוגרים שעוסק בציורי ילדים. מתאים לילדים פרפקציוניסטים שרוצים לצייר אבל חוששים.

פיטר ה' רינולדס הוא אמן צעיר המאמין שעל כל אחד להשאיר את חותמו: 'כתבו יומן, כתבו שיר, סיפור או ספר, ציירו – עשו שימוש בכישרונותיכם, והטביעו את החותם האישי שלכם.'

דמיינו את העוצמה ואת הפוטנציאל של מיליוני אנשים ברחבי העולם מחוברים, משתפים, יוצרים וחוגגים את היצירתיות, הכישרון וההשראה. אותם אנשים דרך כישרונותיהם והאנרגיה שלהם מנסים להפוך את העולם למקום טוב יותר.

תוכלו להירשם לאתר ולחגוג את Dot Day סביב ה ה 15 לספטמבר ושאר ימות השנה וכמובן לא לשכוח לחלוק את החדשות, התצלומים, העבודות שלכם וסרטי הוידיאו.

ניתן לקנות את הספר הנקודה מאת פיטר ה` ריינולדס בחנויות ספרים ברחבי הארץ.

The Dot באמזון

Ish ניתן לקנות באמזון


לחגוג את היצירתיות, האומץ ושיתוף הפעולה!

קריאה נעימה!

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page