top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

תצוגת “אלטה מודה" לעונת קוטור קיץ 2016 של בית האופנה דולצ'ה וגבאנה-אורחת הכבוד סופיה לורן


Dolce&Gabbana family reunites once again at Alta Gioielleria event, marking the beginning of Dolce&Gabbana Alta Moda. Photo by@fashiontomax #dgfamily

Dolce&Gabbana family reunites once again at Alta Gioielleria event, marking the beginning of Dolce&Gabbana Alta Moda. Photo by@fashiontomax #dgfamily

Photos by ROMAIN REGLADE

במסגרת חגיגות ליום ההולדת ה - 30 שנה למותג הנחשק דולצ'ה וגבאנה נערכה תצוגת רחוב מיוחדת בנאפולי, בנוכחות אורחת הכבוד סופיה לורן אז בת ה - 81 ודיירי בניינים סמוכים מכל הגילאים, מכל הדורות, כולל סבתות שאחזו פעוטות, שגדשו את המרפסות והגגות וקראו בשמה של הכוכבת.

סופיה לורן

הפעם התצוגה התקיימה בנאפולי, העירייה השלישית בגודלה באיטליה. הצמד דולצ'ה וגבאנה בחר בפיאצה מול סן גרגוריו די קייזה של נאפולי ארמנו כמקום להציג את אוסף 2016.

מרכז הפעילות של בית האופנה דולצ'ה וגבאנה נמצא בבירת האופנה מילאנו שבצפון איטליה, אבל ליבם של צמד מעצבי האופנה הוא בנאפולי, הרבה יותר דרומה. נפולי "העיר הקסומה" נבחרה על ידי המעצבים דומיניקו דולצ'ה וסטפנו גבאנה לשמש כלוקיישן עבור התצוגה החגיגית, שנערכה לרגל יום הולדת 30 למותג דולצ'ה וגבאנה.

"זה המקום שלי, האדמה שלי. לפעמים, זה לא רק על הבגדים" הצהיר ,Domenico Dolce מאחורי הקלעים לפני ההופעה (אם אפשר לקרוא האכסדרה של הכנסייה הבארוקית "מאחורי הקלעים"). "בהשראת סופיה לורן, נאפולי, והמסורת. סופיה לורן גדלה לא רחוק מכאן, ורבים מסרטיה נקבעו כאן. "נאפולי עדיין כמו היום ענייה מאוד מצד אחד, אבל עם ארכיטקטורת הבארוק המדהימה, השפעה ספרדית מאידך גיסא. יש בנפולי את כול המומחים למלאכת עבודות יד בחנויות הקטנות, עסקים משפחתיים, כל אחד עושה משהו שונה וזה מה שאני ו Stefano רגילים אליו. זה האותנטיות."

תצוגת “אלטה מודה" לעונת קוטור קיץ 2016 של בית האופנה דולצ'ה וגבאנה-אורחת הכבוד סופיה לורן

תצוגת “אלטה מודה" לעונת קוטור קיץ 2016 של בית האופנה דולצ'ה וגבאנה-אורחת הכבוד סופיה לורן

מאחורי כל קולקציה של D & G עומד תמיד סיפור, מסורת, זיכרון אפיזודי או השראה של דמות אגדית.

בעוד כל מעצבי הקוטור מפנקים עם היצירות המפוארות שלהם במהלך שבוע ההוט קוטור בפריז/ Paris Haute Couture, צמד המעצבים דומניקו דולצ'ה וסטפאנו גבאנה חוגגים את הטרנד בצורה נהדרת אחרת.

תצוגת האופנה 2016 The Dolce & Gabbana Alta Moda מתקיימת פעמיים בשנה ופותחת את שעריה למעמד העליון בחברה. כ - 500 אורחים נכבדים הגיעו מכל רחבי העולם.

גם רבים מבני משפחותיהם של המעצבים הגיעו ולבשו בגדים מהמותג דולצ'ה וגבאנה. בעוד שרק מגזין ווג הוזמן לסקר את האירוע,

סופיה לורן השחקנית האיטלקייה זוכת פרס האוסקר, היא דמות נערצת במולדתה ואייקון קולנוע בינלאומי. סופיה לורן ישבה על הכיסא המרכזי בשורה הראשונה על במה מוגבהת. "משמר" דיילים במדים המתין לה על המדרגות לפני הבמה והתזמורת מנגנת מנגינות נפוליטניות מסורתיות. כל התפאורה, האזור והכיסאות היו מקטיפה אדומה ודיילים במדים עזרו לאורחים להגיע למקומותיהם. כדי לענג את אורחים לא חסרה מוסיקה טובה והרבה כיף.

סופיה לורן

באחד האולמות של הווילה המלכותית הוקמה תערוכה יפה של תכשיטים של דולצ'ה וגבאנה לסירוגין עם תמונות ענקיות של אורחת הכבוד סופיה לורן.

מאחורי הקלעים נתלו תמונות ארכיון מכל הזמנים של סופיה לורן ליצירת אוירה.

סופיה לורן

סופיה לורן

קודם לכן זכתה סופיה לורן במסגרת טקס מיוחד באות "אזרחית כבוד" של העיר נאפולי. מי שגדלה בעיירה פוזולי בפרברי נאפולי, הייתה למעשה אורחת הכבוד האידיאלית בתצוגה.

סופיה לורן

במקום הראשון שנבחר על ידי המעצבים לאירועים רבים במשך ארבעת הימים היה הבית ההיסטורי היפהפה Villa Pignatelli.

Villa Pignatelli

Villa Pignatelli

שני המעצבים רצו להרשים לא רק את אורחיהם אלא גם את הנפוליטנים, שהזמינו וקיבלו את פניהם בחמימות שרק נפוליטנים יכולים לתת.

תצוגת אופנה של דולצה גאבנה 2016

Creating the new yet cherishing the old  Dolce Gabbana Alta Moda turns the street of Naples

Creating the new yet cherishing the old Dolce Gabbana Alta Moda turns the street of Naples

דולצה גאבנה

בעיר העתיקה, השוכנת על מפרץ יפהפה בחוף אמאלפי ( (Amalfi Coast בין רחובות צרים אותנטיים ובניינים עתיקים מתקופות הבארוק והרנסאנס, התקיימה תצוגת האופנה, כמו תמיד תזכורת מענגת לסגנון הליבה השופע של המותג.

התצוגה עצמה Alta Moda" " ("אופנה גבוהה"), נערכה באוויר הפתוח ברחבת טירת נואובו Castel Nuovo/, טירה מימי הביניים השוכנת בחזית כיכר סן ג'קומו (כיכר העירייה) במרכז נאפולי, ציון דרך ארכיטקטוני ידוע בעיר.

הדוגמניות עשו את דרכם במורד המסלול לא כל כך בקלות וללא מאמץ. רבים מן המראות היו עם כובעים גדולים מקושטים באבנים, דגלונים, סרטים ועוד. נשיאת הכובע הכבד ומורכב היה משימה לא כל כך קלה, אחרי הכול.

דולצה גאבנה

תצוגת אופנה של דוצה גאבנה 2016

דולצה גאבנה

לפני התצוגה, הדוגמניות לוקחות סלפי, עם כיסוי הראש המקושט.

לפני התצוגה, הדוגמניות לוקחות סלפי, עם כיסוי הראש המקושט. של דולצה וגאבנה

Dolce   Gabbana Threw A Very Italian Alta Moda Couture Show In Naples

Dolce Gabbana Threw A Very Italian Alta Moda Couture Show In Naples

Dolce&Gabbana Alta Moda backstage - Naples 2016

Dolce&Gabbana Alta Moda backstage - Naples 2016

דוגמנית של דולצה וגאבנה

הקולקציה כללה שמלות ערב, ביגוד נשי שופע, שמלות בסגנון crinoline .

רבים מהעיצובים נעשו בעבודת-יד.

הדוגמניות הופיעו בבגד ים מחוך פרחוני, עם סרט רחב עשוי מבד סאטן והכריזו על מיס Eleganza שהחזיר את סופיה לורן בחזרה אל תחרות מלכת היופי של איטליה שבו שהשתתפה בגיליים המוקדמים לחייה. ואז הגיע חולצה כחולה עם סופיה מוטבעת בחזית ומראדונה 10 מוטבע על גב החולצה, כמחווה לשחקן הארגנטינאי ששיחק בנבחרת הכדורגל הפופולארית של נאפולי.

“Miss Elegance” on the catwalk. Photo: Courtesy of Luke Leitch / @luke_leitch

“Miss Elegance” on the catwalk. Photo: Courtesy of Luke Leitch / @luke_leitch

דולצה גאבנה

דולצה גאבנה

DOLCE & GABBANA LOVES NAPLES

קריאה נעימה!

מקור

http://fashiontomax.com/materials/dolce-and-gabbana-loves-naples/

http://www.vesuviolive.it/vesuvio-e-dintorni/notizie-di-napoli/156253-napoli-party-dolce-gabbana-villa-pignatelli-le-foto/

http://www.vogue.com/13456609/dolce-gabbana-alta-moda-naples-2/?mbid=nl_071016_Weekly_VR&CNDID=39240716&spMailingID=13152079&spUserID=MTE4NTAwMDQwMzYwS0&spJobID=783298509&spReportId=NzgzMjk4NTA5S0

https://www.google.co.il/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=dolce%20gabbana%20alta-moda%20naples

https://www.pinterest.com/madelineparis16/dolce-gabbana/

http://www.scoopnest.com/user/dolcegabbana/704024287708061696

Most of the images on my website come from other sources on the Internet using search engines, especially Google. If you believe that your copyrighted work has been used on my website in a way that constitutes copyright infringement, please send me a notice that contains identification and description of the copyrighted work that you claim has been infringed, and I will gladly remove the material from my website.

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page