top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

התאמת התכשיטים לסוג המחשוף


תכשיטים הם הדרך המושלמת להשלים את המראה, להעשיר כל בגד, להוסיף את הטוויסט הרצוי להופעה ולגרום לך להראות קצת אחרת.

בכל יום אנו מוצאות את עצמנו מול המראה, מוכנות לבחור את אביזרי האופנה, אבל לא בכל יום אנחנו לובשות את אותו מחשוף. לפעמים החלק הקשה ביותר בבחירת אביזרי אופנה, הוא למצוא שרשרת מתאימה למחשוף הבגד.

בבחירת התכשיט יש להתחשב במבנה הגוף, הסגנון האישי, ובהתאמת התכשיט למחשוף הבגד והמחשוף האישי שלכן.

כמה קווים מנחים כיצד לבחור את אורך השרשרת המבוסס על צורת המחשוף:

מחשוף צווארון גולף - שרשראות ארוכות, עדיף שרשראות דקות, שמשדרות עדינות, ואינן מכבידות על המראה וזאת משום שצווארון הגולף דומיננטי מספיק באזור הצוואר. ניתן לענוד אפילו שרשרת עד המותניים שבסיום השרשרת תליון. מחשוף צווארון עגול - שרשרות קצרות כגון שרשרת 'קולר', bib necklace, שרשרת קצרה, שתדגיש את הצוואר, שרשרת קצרה בגזרה מעוגלת לרוחב, המקבילות בצורתן לצורת הצווארון.

צווארון חולצה (כפתור למטה) - בחולצה מכופתרת אפשר להיות מעט יצירתיים!

אין הרבה מקום לכל דבר רחב מדי. שרשרת בסגנון קולר אופנתית מתחת לצווארון תתאים אם יש לך צוואר ארוך, ותהפוך את הלוק שלך למגניב.

תליון מעודן באורך אמצעי שיושב מעל הכפתור הפתוח האחרון משלים את הצורה ואת הזווית של החלק העליון.

שרשרת בסגנון קולר מתאים גם מתחת לצווארון על מנת להשיג תוצאה כמו "brooch" /"סיכת נוי"

רצוי להימנע משרשרת שתיתקע בכפתורים.

Clear Statement Necklace

צווארון בצורת סקופ – צווארון סקופ מתייחס לחולצות ופריטי לבוש בעלי מחשוף עגול ועמוק יותר.

אפשר למלא את החלל עם שרשראות מרובות של חרוזים או שרשראות רחבות עם שכבות ונפח, תליונים בקנה מידה גדול יותר. טוב להשתמש בשרשרות אשר נופלות על גבי המחשוף, כמו קולר או תליון.

סטרפלס - נראה נהדר עם קולר או תליונים קצרים, שמשאירים את המחשוף היפה חשוף, ממקד את תשומת הלב באזור המחשוף. במידה ויש לך צוואר ארוך שרשרת הקולר תדגיש בו זמנית את המחשוף והכתפיים ותעניק מראה נשי. למראה עדין יותר ניתן לקחת שרשרת ארוכה, ללפף אותה מספר פעמים וליצור איתה מראה שכבות מיוחד. בלבוש סטרפלס ניתן לוותר על שרשרת ולענוד עגילים ארוכים וצמידים.

The picture from gettyimages

Off-shoulder - מחשופים אלה יושבים על הכתפיים או מתחתיהם לאורך עצם הבריח. המחשוף דומה למחשופי סירה, אך נמוכים משמעותית, מתחת לכתפיים ועצם הבריח.

שמלות Off the shoulder מגיעות בכמה סגנונות. חלק מהשמלות חושפות את שתי הכתפיים בו זמנית, בעוד שמלות אחרות בסגנון שונה חושף רק כתף אחת בלבד.

בדומה לצווארון boat neck, למחשוף Off the shoulder מתאים שרשרת ארוכה יותר. עם זאת, בגלל שהמחשוף יושב מתחת לעצם הבריח, הבחירה הטובה היא שרשרת קולר.

The picture from Gorgeous & Beautiful Fashion Trends

The picture from Gorgeous & Beautiful Fashion Trends

מחשוף א - סימטרי או בגד עם כתף אחת – אם אתם רוצים להראות שונים, דרמטיים אי אפשר לטעות בבגד עם מחשוף כתף אחת או מחשוף א – סימטרי. בגד עם כתף אחת יכול להיות מאוד אלגנטי, יכול להיות בסגנון בוהמי, מודרני או לא פורמאלי, תלוי מאוד בסוג הבד.

Bohemian Style

נשים עם כתפיים צרות, זרועות דקות, צוואר ארוך או חזה קטן נראות נהדר עם מחשוף אסימטרי, שכן המחשוף נותן ביטוי רחב יותר מסביב לאזור. אתן יכולות לבחור בבגד עם כתף אחת עם קפלים או בהתאמה שימשוך תשומת לב כלפי מעלה ויוסיף מלאות.

במחשוף אסימטרי אפשר לוותר על שרשרת בכלל, כי הצורה האי סימטרית המעניינת של המחשוף מתחרה עם השרשרת. אם אתן מתעקשות על שרשרת, היא חייבת להיות צמודה לצוואר או תתאימו תכשיט, שאינו סימטרי, שידגיש את קו הלוק שבחרתן.

מחרוזת ארוכה של חרוזים בגדלים ובצורות שונות, או מחרוזת עם טֶקְסְטוּרָה ורכיבים גיאומטריים יכולים לעבוד היטב.

עגילים ארוכים/chandelier earrings או עגילים צמודי תנוך, יעשו גם את העבודה.

צווארון בצורת V – כל שרשרת בצורת V מכל סוג וגודל תתאים.

צווארון בצורת הלטר/ Halter- לצווארון כזה לא מתאים שרשרת/תליון. אם בכל זאת החלטתם לענוד שרשרת, תבחרו שרשרת קטנה וצרה עם סוף חד. לחילופין מומלץ לענוד עגילים מדהימים או צמיד יפה במקום.

למרות כל התכנונים, אם נתקלתם בשרשרת, שאתם אוהבים, רק אתם יכולים להחליט אם השרשרת בצורה הלא מושלמת או באורך הלא מושלם עשויה להיות השרשרת המושלמת עבורכן.

בשורה תחתונה - תסתכלו במראה ותחליטו כיצד השרשרת נראית עליכן; אם אתן אוהבות את השרשרת, תלכו על זה. תלכו עם מה שנוח לכן.

קריאה מהנה!

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page