top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

הסתיו מתקרב - אורך היום שווה לאורך הלילה


למרות שעדיין מזג האוויר חם, הסתיו מתחיל בימי השוויון, שבהם אורך היום שווה לאורך הלילה. היום הראשון של הסתיו מגיע רק בעוד שבועיים, ב - 23 בספטמבר.

אומנם רק בתחילת אוקטובר מתחילים ממש להרגיש שינוי. הטמפרטורה של הים יורדת ונהיה קצת יותר קר בערבים במישור החוף.

חנויות רבות מחליפות את הקולקציה לפריטי סתיו, ממכנסיים קצרים וגופיות למכנסי ג'ינס מתרחבות וסוודרים

עונת הסתיו היא עונת האופנה האהובה עלי! זה זמן להוציא את המעילים, ללבוש שכבות, ולנעול נעלי קרסול חמודות.

Meet the Midi—the Must-Have Boot for Fall

המגמות לאופנת הסתיו

צבעי הסתיו גוונים חמים וחזקים במיוחד, צבע החמוציות, צבעי מרלו, צבעי “Marsala”, צבע ייני, יין אדום עמוק ועשיר - חום עשיר.

סתיו 2015 הוא אוסף מורכב של צבעים עמוקים וחמים כמו כחול הכהה, ירוק, אדום, ארגמן, קינמון וצהוב כמו צבע הביצה.

הצבעים החמים זורקים אותנו לנוסטלגית הסתיו, לימים הגשומים, כאשר הגוון של המעיל הוא הצבע היחידי שבוהק, שבקושי נראה מבעד לערפל. ואז יש חשק להתכרבל עם כרית, לשתות תה חם ולקרוא ספר טוב.

Olivia Palermo for Max and Co fall winter 2015/2016 campaign

Olivia Palermo for Max and Co fall winter 2015/2016 campaign

בתצוגה של Michael-Kors-fall-winter - 2015/2016 ניתן לראות המון בגדים בצבע אפור וצבע פחם, את השחור הנצחי, לבן וכחול כהה, גם גוונים חמים של צבע הזית, חום שוקולד, צבע של גריסים וחום בהיר שסיפק מגע רטרו לקולקציית הסתיו / החורף של מייקל קורס 2015/2016.

Victoria Beckham and Kanye West departs a memorial service for Professor Louise Wilson during London Fashion Week Fall Winter 2015/2016

בגווני התכשיטים ניתן לראות את צבע הבורדו, טווס, מינרל צהבהב - ירוק המשמש כאבן חן וטופז ששיפר והדגיש את הזוהר בבגדים הנינוחים והגדולים אלה.

בעוד שרוב ההופעה נראתה בשחור לבן עם דגש על מרקמים ופרטים מעניינים, היו גם פריטים פרחוניים מעודנים ומתוחכמים. עם תשומת לב רבה לפרטים, עיצובי מייקל קורס החדשים נראו פשטניים ורגועים באופן מפתיע, גם כאשר מדובר על פרוות מרהיבות, ססגוניות ושופעות או המעילים האלגנטיים בסגנון שכמייה ומעילי גשם.

fashion-trends-fall-winter-2015-2016-denim-jeans-chloe

פְרַנְזִים

השנה נראה תיקים, נעליים, מגפיים מזמש, בגדים, סוודרים, חולצות ושרשראות עם הרבה הרבה פרנזים, תיק פרנזים קטן וממכר, בשילוב דמוי עור עם פרנזים שלא עושים חשבון.

סגירת כפתור תיקתק ושרוך עם נגיעות, סגירת כפתור תיקתק ושרוך עם נגיעות, פרנזים שצצים מכל שוליים כדי להעניק טאץ' ייחודי ומושך לכל מגף, חולצה ושאר פרטי האופנה.

קצת משנות ה 70

אם דפדפתם במגזינים תראו קצת אוירה משנות ה 70 בחלק מאופנת סתיו/חורף 2015/2016. הג'ינס מתרחב, מגפיים נוחים עם פרנזים מזמש באווירת שנות ה 70 בגובה מידי, אביזרי אופנה עם הרבה אספקט של עץ, דפוסים פרחוניים מכל הסוגים והמינים וצורות כמו טיפה וצבעים חזקים, בדים כמו ברוקאד, תחרה, פרחים, קטיפה ומשי. אם יש משהו שאתם חייבים לעונת הסתיו זה פריטים מזמש.

Baby Kick Flare Jeans in Boston Mid Wash

צעיפים בעוד צעיפים נועדו לשמור על חום גופנו, בזמן האחרון הם משמשים כאביזר אופנה. בסתיו הזה, נראה צעיפים גדולים, נעימים, משובצים וצבעוניים המשמשים כדי להשלים מראה או אפילו כמוקד משיכה. כמו כן נראה הרבה פרוות סינטטיות בין אם זה יהיה צעיף פרווה, מגפיים עם רמז של פרווה או סוודרים.

גרביונים

מעבר לכיסוי כל פגם, חימום הרגליים בימי החורף הקרים, גרביונים משמשים כאביזר אופנתי שמוסיף לכל בגד.

גורבים אותם עם סוודרים, חולצות, שמלות, חצאיות, מכנסיים ומכנסיים קצרים, מגפיים ....

היופי של גרביונים מתבטא בזה שהם מרגישים בנוח, קיימים במבחר עצום ובסוגים שונים של גרביונים, מבחר צבעים רב, עיצובים שונים ומרקמים שונים, גם משתנים בהתאם לעונת השנה.

כל כך הרבה אפשרויות.

colorful fashion tights for fall

תיקים

הסתיו השנה מביא איתו מבחר רב של סוגי תיקים, ביניהם תיקי פרווה, תיקים שעירים, תיקים קלים וקלים לאחיזה, תיקים עם ידית אחיזה ובנוסף גם רצועה לכתף, תיקים שמשאירים את הידיים חופשיות, תיקי עור ממשפחת הזוחלים, תיקי מזוודה, תיקי פרנזים, תיקים עם רצועת שרשרת, תיק קישוטי קלאסי בסגנון רטרו, תיקים בצבעים עזים, תיקים קטנים, תיקים מזמש, תיקים מובנים ועוד....

כל תיק שתרצו!

נוחות היא שם המשחק לאופנת סתיו/חורף 2015/2016.

כל אישה תמצא משהו שתאהב ללבוש!

תחדשו!

מקור

http://www.fashionisers.com/fashion-news/michael-kors-fall-winter-2015-2016-collection/

http://www.fashionisers.com/fashion-news/olivia-palermo-max-co-fall-2015/

http://www.fabmood.com/pantone-colors-2015-for-fall/

http://www.standard.co.uk/showbiz/celebrity-news/london-fashion-week-victoria-beckham-and-kanye-west-among-stars-at-memorial-service-for-professor-10060006.html

http://holy-chic.net/hot-trends/8-trends-for-fall-and-winter-2015-2016-fur-fringe-rocknroll/

http://www.myrecordjournal.com/southington/southingtonnews/7681057-129/5-things-you-need-to-know-about-womens-fall-fashion.html

https://goodgirlsinc.wordpress.com/2011/11/03/fall-fashion-must-have-tights/

Disclaimer: all images and information posted on this blog are copyrighted to their respective owners. I do not own any of the images posted unless otherwise stated. If you see your work on my site without proper credit or you would like it removed, please contact me.

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page