top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

Giovanna Battaglia אושיית אופנה סטייליסטית


ג'ובאנה Battaglia, נולדה באיטליה. כיום היא העורכת של Vogue L'Uomo (ווג האיטלקי לגברים), Vogue, סטייליסטית, מועסקת כעורכת אופנה עצמאית למגזין W, עורכת בכירה במגזין ווג יפן, יש לה טור חודשי במגזין Gio’s Journal ומנהלתה אומנותית של Queen of the Night, קברט מפואר במועדון הלילה Horseshoe nightclubבמלון Paramount ליד טיימס סקוור.

ג'ובאנה עשתה את המעבר מדוגמנית מצליחה לעורכת בגיל 28. ג'ובאנה דוגמנית לשעבר של D & G, הייתה ידועה בעיקר בשל הסיכון שלקחה בסגנון האופנה, המראה השובבני המתוחכם יחד עם השילובים הייחודיים, יצירתיות, הגוונים ודפוסים שלה.

הסגנון של ג'ובאנה הוא שביום אחד היא סופר נשית, וביום למחרת היא נראית יותר כמו בית ספר לאמנות, ולפעמים מתלבשת בסגנון vintage.

בטוח שיש לכן סגנון שמחלחל בתוך המלתחה שלכן, אבל היכולת להחליף בין הפריטים הוא אחד הדברים הכי טובים בלהיות ילדה.

ג'ובאנה כל כך אופנתית בדרך שלה, בדרך האיטלקית. נשים איטלקיות – מטורפות בסגנון ובסקסיות. כולנו יכולות ללמוד דבר או שניים ... ג'ובאנה עושה את האופנה ממש כייפית.

ג'ובאנה נהנית היום ממעמד של סלבריטאית, וכל פריט שהיא לובשת מצולם, מועלה לרשת והופך לאיקוני. היא מככבת בכל האתרים ובלוגים של "אופנת רחוב", גם בנחשבים ביותר.. פשוט דמות שלא שווה לפספס.. ג'ובאנה בעלת טעם משובח במיוחד, תמיד בסגנון ייחודי המשתקף גם בעבודתה וגם בסגנון הלבוש שלה.

תוכלו ליהנות ממספר תמונות שבחרתי עבורכם - ג'ובאנה פשוט מעל ומעבר. המבט שלה מודרני אבל גם קלאסי ויצירתי באותו הזמן .

זה לא פלא שהיא נתפסת כאייקון אופנה מהפכנית. במובנים רבים, היא ההתגלמות המודרנית של זוהר איטלקי.

עוד באתר 'אוסף פרטי' כאן

קריאה מהנה!

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page