top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

ג'ירף רשת המסעדות האסיאתיות - סניף חיפה


ג'ירף - חיפה הוא סניף נוסף של רשת המסעדות האסיאתית המתמחה באוכל מהמזרח הרחוק.

תפריט המסעדה מציע סושי, אטריות במרק, סלטים, קינוחים ועוד.

ארוחת צהריים טובה והגונה. גם למי שמפספס את הארוחה העסקית, שהיא 10% הנחה על כל התפריט בימים א-ה בין השעות 12:00-16:00(לא במשלוחים או ב-TA) הג'ירף בחיפה מציע מנות טעימות, נדיבות במיוחד, משביעות ואפילו קינוח נפלא.

אחת המסעדות האהובות עליי. אווירה כיפית, השירות מעולה, אדיב ומתחשב. האוכל האסיאתי טעים מאוד והמחירים בהחלט סבירים ונוחים. המקום מעולה, נוח, נעים, האווירה נעימה וחמימה, המוזיקה אלקטרונית וקלילה, השירות זריז ואדיב והתפריט מזמין.

העיצוב מודרני, בעל קווים נקיים וצבעים חדים ומעניק תחושת מרחב ובעיקר תחושה לא מחייבת.

ג'ירף היא רשת מסעדות אסייתיות אשר הביאה בשורה של ממש למטבח האסייתי בישראל. מדי יום, עורכים סניפי ג'ירף משלוחים אסייתיים המביאים את הקסם של המזרח הרחוק היישר למשרדים ובתים. יש לרשת ג'ירף תפריט משלוחים מגוון בסגנון פאן-אסייתי אשר לוקח אתכם למסע אל המטבחים היפאני, הסיני, התאילנדי, הווייטנאמי, המלזי ועוד. כל המנות בתפריט של ג'ירף הותאמו לחיך הישראלי, המזרח תיכוני והן מבקשות לחבר קלאסיקה עם מודרנה. הסניפים של ג'ירף שומרים על עקרונות התפריט המשובח והססגוני של הרשת. עם זאת, לכל אחד מהם יש את הקסם הייחודי שלו.

ג'ירף מציעה לסועדיה מגוון רחב של מנות מהמטבחים השונים של המזרח הרחוק ומעבר לדלפק הבר נראה כי הטבחים מגיעים מאותו מקום.

לכל אחד מסניפי רשת ג'ירף יש תפריט משלוחים שונה. עם זאת, כל המנות של הרשת מורכבות מחומרי גלם טריים, אותנטיים ואיכותיים בלבד. כמו כן, רכיבים רבים מיובאים באופן אישי מהמזרח הרחוק, וזאת בכדי לשמור על איכות גבוהה ורמה בלתי מתפשרת.

בתאבון!

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page