top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

קופסאות פח צבעונית לאחסון


לקופסאות הפח מראה רטרו, טרנדי, שובב ויפיפה. הקופסאות מתאימות לאחסון מגוון רחב של חפצים, מיועדות לקפה, לשקיות תה, הגדולות מבניהם מתאימות למזון יבש, ועוגיות. תמיד תוכלו למצוא שימוש לקופסאות האחסון אם לא תשתמשו בהן במטבח תוכלו לקשט איתם בכל מקום בבית או כמוני לאחסן בהן ציוד משרדי קטן בחדר העבודה, גם עושה סדר בבלגן וגם משדרג את מראה החדר, או מתנה נהדרת למי שלא יודעים מה לקנות לו.

כאשר אני מוזמנת להתארח אני קונה קופסא יותר גדולה וממלאת אותה בעוגיות שהכנתי, עוטפת את הקופסא בנייר צלופן לבן עם סרט יפה, מתנה נהדרת מכל הלב.

את אותו הדבר ניתן לעשות עם כלי אחסון מזכוכית, שניתן למצוא בחנויות לכלי בית, למלא בעוגיות ביתיות, לשים סרט מסביב למכסה או לעטוף גם בנייר צלופן לבן עם סרט לקישוט.

ניתן לקנות את הקופסאות בשווקים, חנויות לכלי בית ומתנות, Fox Home/מוכרים קופסאות פח לפסטה, קופסאות פח לספגטי, קופסאות פח עם סוגי קפה, תבלינים ולאחר השימוש נשארים עם הקופסא היפה וכמובן ניתן למצוא באתרים רבים.

כדי למצוא באתרים יש לשים בגוגל – קופסת פח בסגנון רטרו, קופסאות מעוצבות/קופסאות פח לעוגיות וכו'הקופסאות מתאימות למזון יבש בלבד.

תתחדשו!

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page