חודש המודעות לסרטן השד חוזר באוקטובר כול שנה, זה הזמן להצטייד במוצרי היופי האהובים עליכן.
יחד עם העלאת המודעות הציבורית על המחלה, חודש המודעות לסרטן השד מסייע לגייס כספים להעלאת המודעות לסרטן השד, למחקר רפואי לסרטן השד, חינוך והטיפול בסרטן השד וכמה מחברות הקוסמטיקה הגדולות ביותר נוטלים חלק.
כול שנה יוצאות החברות עם קולקציית מוצרי יופי חדשה, שחלק מהרווחים נתרמים לעמותות כך שגם אתן תוכלנה להראות תמיכה על ידי קניית המוצרים.
קמפיין המודעות העולמי לסרטן השד של קבוצת החברות אסתי לאודר יצאה לדרך גם השנה במוצר
Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II & Pink Ribbon Key Chain
הסרום #1 לתיקון וסנכרון העור עם מחזיק מפתחות מעוצב, המוקיר ותומך במאבק להעלאת המודעות לסרטן השד.
סרום Advanced Night Repair מעניק לעור מגע נעים, מראה זוהר וצעיר יותר. התעוררי לבוקר עם מראה עור יפה יותר בכל יום מחדש.
בכל רכישה של המוצר אסתי לאודר תורמים:
®לעמותה: (BREAST CANCER RESEARCH FOUNDATION (BCRF
תרומה בכל רכישה: 20% מהמכירות, בהתאם למחיר המוצע בכל רשת.
קמפיין המודעות לסרטן השד של חברת אסתי לאודר וקולקציית הסרט הורוד נוצרו בשנת 1992.
באוקטובר 2020 חברת אסתי לאודר תציין 30 שנה לקמפיין להעלאת המודעות לסרטן השד.
Pink Ribbon Pin ESTÉE LAUDER
לקנייה esteelauder