• ilana biller

ספטמבר הוא חודש המודעות לטיפול עצמי


ספטמבר הוא חודש למודעות העצמית ולטיפול עצמי National Self-Care Month

ספטמבר הוא הזמן להזכיר לנו שהדאגה לעצמנו חשובה.

אנחנו נוטים לשים את הצרכים של האחרים לפני הצרכים שלנו, לכן חשוב לזכור, שאנחנו לא יכולים למלא כוס של מישהו אחר כאשר הכוס שלנו ריקה.


איך אנחנו יכולים להיות מעורבים בחיים שלנו, לדאוג ולטפל בעצמנו ?!

יומן יכול להיות משהו פשוט. תרשמו כמה משפטים כול בוקר, משפטים פשוטים, כמו איך אנחנו מרגישים, מה התכניות לאותו יום, חלומות, תבקשו או תכתבו את הדברים שאתם מנסים להשיג. מספר מחקרים מצאו כי כתיבה ביומן מפחיתה מתח ומרגיעה.


2021 Planner - Weekly & Monthly Planner with to-Do List


עיסוי, ספא, טיפול יופי, טיפולים משלימים, דיקור, טווינא, טיול או חוג הם דוגמאות איך לקחת זמן לעצמנו.

ניתן לעשות מדיטציה. ישנם מספר סוגים שונים של מדיטציה, אחת הנפוצות ביותר היא מיינדפולנס/קְשיבוּת לרגיעה ושלווה מיידיים. מצאו חדר שקט, התיישבו על הרצפה, עצמו עיניים, ושימו לב לנשימה שלכם.


פעילות גופנית פשוטה בין אם פעילות גופנית היא אחד התחביבים שלכם ובין אם לא, אי אפשר להכחיש, שאפילו לכמות קטנה של פעילות גופנית מדי יום יש את היתרונות שלה.

בנוסף, אינכם זקוקים לחברות בחדר כושר כדי להתאמן. יש הרבה הזדמנויות להתאמן מהבית, או אפילו בעבודה.


עשו דברים שמשמחים אתכם. פנו זמן לעשות משהו שגורם לכם אושר. זה יכול להיות טיול קטן, לראות סרט טוב, לשבת בבית קפה, לצאת לארוחת ערב נחמדה, או להזמין פריט מרשימת המשאלות שלכם באתרים ברשת, שימו לב לאיך אתם מרגישים בכל רגע, התנתקו מהשגרה הקבועה או עשו משהו שמעלה בכם חיוך על הפנים.


הסתיו מגיע והחורף ממש בפתח. הימים הולכים ומתקצרים ומזג האוויר מתקרר. כדי לקחת את זה כרמז כדי לישון מספיק שעות. מומלץ כ – 8 שעות שינה בכל לילה. כמובן ששעות השינה תלויות במצבי החיים כמו גיל, גנים וכמה זמן שינה מספיק לנו כדי לתפקד.

לא משנה מה עוד אתם צריכים לעשות במהלך היום, הקפידו לתת לעצמכם זמן לישון בלילה. איכות השינה וזמן השינה חיוניות להשגת איכות חיים טובה.

אל תזלזלו בהשפעות של תנומה טובה במשך היום. עוד סיבה טובה להניח את הראש ולנמנם. חמש עשרה דקות של נמנום יכולים להגביר את המודעות, העשייה ותפקוד המוח. מתי ואיפה שאפשרי שימו את הראש, נסו לשלב את זה בשגרת היומיום שלכם.


בחרו להרגיש אסירי תודה גם בזמנים קשים, דבר שעוזר להתמודד עם אתגרים יומיומיים. במקום לבזבז את האנרגיה הנפשית בדאגה למה שאתם לא יכולים לשלוט בו, השקיעו אותו במציאת רגעי שמחה, שיעזרו לכם לשלוט בחרדות של החיים המודרניים. חלמו חלומות, התמקדו ביעדים חדשים שאותם אתם יכולים להשיג.

הכרת תודה תעשה אתכם יותר שמחים, יותר בריאים, תהיו יותר אופטימיים, תרגישו יותר טוב, תעזור למערכת היחסים ולשקט נפשי.


החל מטיפוח עצמי עד טכניקות מיינדפולנס, טיפול עצמי הוא חלק חשוב לחיים מאושרים וחודש ספטמבר זה הזמן המושלם להעריך את השגרה כדי לראות אם ישנם דברים שניתן לבצע במסגרת לוח הזמנים הצפוף שלנו.


טיפול עצמי הוא הדרך הטובה ביותר להתחבר מחדש עם האני הפנימי על ידי מתן תשומת לב חיובית שבהחלט מגיעה לנו.

זה הזמן להרהר בהרגלים שיש לנו כדי לדאוג לעצמנו ולחיות חיים מספקים יותר על מנת, שנוכל להשפיע באופן מודע יותר על העולם ולחיות בעולם חביב יותר.

קחו זמן לעצמכם כי אתם חשובים.




"I am going to make a very beautiful life for myself no matter what it takes"




פוסטים קשורים

הרשו לעצמכם לנמנם כאן

איך החיים שלנו ישתנו אם נקדיש עשר דקות ביום להרהר? כאן


 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon